Deliciously Wicked PDF/EPUB å

Deliciously Wicked PDF/EPUB å


Deliciously Wicked [Epub] ➝ Deliciously Wicked ➞ Robyn DeHart – Larringtonlifecoaching.co.uk Meet the Ladies Amateur Sleuth Society Four unconventional ladies with a most unladylike interest in crime solving but clueless when it comes to the needs of their own heartsWhen wildly independent Me Meet the Ladies Amateur Sleuth Society Four unconventional ladies with a most unladylike interest in crime solving but clueless when it comes to the needs of their own heartsWhen wildly independent Meg Piddington finds herself locked in her father s chocolate factory after hours with a most disarmingly attractive gentleman, she doesn t realize that she is his alibi proof that Gareth Mandeville did not commit a dastardly crime But admitting as much would destroy her reputation, which gallant Gareth refuses to do Besides, he believes even prison would be preferable to marriage, which is what their revelation would certainly demand At last, here s the perfect opportunity for Meg to don her sleuthing hat to get to the root of the secretive stranger s troubles Besides, the man sends oh so pleasant shivers coursing through her body And though heaven may well await in Gareth s embrace, danger may dwell there also if the determined lady embarks on a grand mission to win his love.


10 thoughts on “Deliciously Wicked

  1. Songül Songül says:

    Historicalromance TEMA lar na hakimiyetinin az oldu unu d necek olursak ben hikayeyi g n m z romance na daha uygun buldum diyebilirim Fena de ildi Epsilon di er 2 kitab kar r m bilmem ama kar rsa okurum herhalde Malum iyi yazarlar es ge ip yan yazarlara y neldi ini d necek olursak..


  2. April Hollingworth April Hollingworth says:

    I do love a good romance and this did not let me down A wonderful rich historical setting with a feisty heroin and a fabulous man What would you do to save someone when to do so would destroy your reputation Meg decides that she will investigate and solve the crime putting herself in danger, after all she knows Gareth didn t steal from her father s company since she was locked in a room with him all night Fabulous romance set in historical London love it


  3. Elizabeth Elizabeth says:

    The cover of this book is a complete mismatch for the story, but boy I really enjoyed it Of course, I didn t write the review right away so can t remember the details Our heroine, Meg, is the daughter of a successful factory owner, a chocolate factory She s not married, by her choice she claims She d make a good match for a man because her husband would assume control of the factory, but she d rather take over the business from her father herself While her father is incapacitated with an The cover of this book is a complete mismatch for the story, but boy I really enjoyed it Of course, I didn t write the review right away so can t remember the details Our heroine, Meg, is the daughter of a successful factory owner, a chocolate factory She s not married, by her choice she claims She d make a good match for a man because her husband would assume control of the factory, but she d rather take over the business from her father herself While her father is incapacitated with an injury she tries to prove to him she could assume control which lands her locked in the factory late at night with our hero, Gareth And in late 19th century England, a young woman should not be trapped ANYWHERE with a man or her reputation will be ruined Gareth works in Meg s father s factory, but his language belies aeducated background His mysterious background is revealed little by little as the book progresses forward The book has mystery, strong female friendship, and the challenges of being a woman who wants to be somethingthan a wife The action begins in the first sentence and keeps moving forward A very enjoyable read 4 5 on my romance scale


  4. nurmawati nurmawati says:

    salah satu buku robyn dehart yang gw suka.kali ini cerita nya ttg miss meg piddington.heiress dari keluarga kaya pemilik pabrik coklat di inggris.karena ayah nya mesti istirahat dirumah krn kecelakaan, meg membantu ayah nya mengurus pabrik coklat itubukan hal yang biasa saat itu, biasanya wanita gak bekerja di bagian depanapalagi seorang gadis terhormat seperti meg.meg juga bertekad jadi spinster, dia gak mau merit, gak mau menderita sepewrti ayahnya yang hancur saat ibu nya me salah satu buku robyn dehart yang gw suka.kali ini cerita nya ttg miss meg piddington.heiress dari keluarga kaya pemilik pabrik coklat di inggris.karena ayah nya mesti istirahat dirumah krn kecelakaan, meg membantu ayah nya mengurus pabrik coklat itubukan hal yang biasa saat itu, biasanya wanita gak bekerja di bagian depanapalagi seorang gadis terhormat seperti meg.meg juga bertekad jadi spinster, dia gak mau merit, gak mau menderita sepewrti ayahnya yang hancur saat ibu nya meninggallagipula meg mau ayahnya mewarisi pabrik itu ke diadia berusaha membuktikan ke ayah nya kalau wanita juga bisa jadi pengusahasuatu malam meg pergi ke pabrik coklatnya buat mengambil dokumen, dikiranya gak ada lagi pekerja disanaternyata dia gak sendiri, dia terkurung bersama seorang pekerja baru yang super ganteng tapi judes dan dingin, garreth mabndevillemereka terjebak dalam 1 ruangan bersama yang kalo org lain sampe tau, meg bakal tercemar.garreth bukan org yang gampang di ajak bisavara..kerjaannya marah2 muluapalgi si meg lumayan bawelso supaya gak berisik , garreth mencium meg prupanya ciuman spontan itu membuat mereka berdua sama2 gak bisa melupakantapi tetep aja garreth menjaga jarak secara dia gak mau terikat ke wanita dan dia hanya mau bekerja disanagarreth bekerja keras demi membiayai ibu dan adik2 nya di irellandbesoknya tersiar kabar kalo di pabrik terjadi pencurian.kotak2 coklat khusus pesanan seorang lady kaya menghilang.pengawas pabrik menuduh garreth yang mencuri karena ternyata ada yang membayar dia buat memfitnah garreth agak di berhentikan dari pabrikmeg yang tau kalo garreth gak bersalah mencoba membantu garreth.tapi dia gak bisa bilang kalo dia lah alibi garreth pada malam itu, karena kalo ada org yang tau mereka pasti di paksa menikahmeg gak berniat menikah dan garreth pun dari awal udah tegas2 bilang dia gak akan pernah menikahmeg akhirnya memutuskan menyelidiki kasus pencurian ini secara diam2 dengan bantuan teman nya.karena nekad mau menyelidiki rumah si pengawas akhirnya garreth ikut juga, dia khawatir meg yang reckless bakal terbelit masalah..disana mereka menemukan bukti kalo si pengawas adalah suruhan seseorang yang mau memfitnah garreth.pulang dari sana di kereta kuda lagi2 garreth mencium megwalau bertekad kuat gak bakal tergoda tetap aja mereka sering berciuman pwalo abis gitu garreth menyesal dan menarik diri.ada adegan dimana meg berpura2 merayu si pengawas supaya bisa mengumpulan informasigarreth bersembunyi di bawah meja di kaki meg.sambil meg interogasi si jahat, tangan garreth bergerilya di bawah rok si meg Dsampe pas si jahat keluar dari ruangan, mereka lanjut berciumandan berlanjut lagi sampai sensooooor tapi gak sampe uhuk2 sih.si garreth nya yang menservis si meg hihihihi ini 2 orang katanya gak mau terikat, gak mau jatuh cinta, tapi gak bisa menjauh satu sama lain p and thensi pengawas menanam bukti palsu di loker si garreth yang menuduh garreth lah pencuri nyademi supaya garreth gak keluar akhirnya meg bilang kalo pada malam kejadian, dia dan garreth terkurung bersama di sanaso mau gak mau garreth harus menikahi meg..garreth sebenernya punya rahasiadia adalah viscount mandeville.dia bangsawan bergelar tinggi tapi hidup miskin karena ayahnya kalah judi dan mereka kehilangan estate, dowry adiknya dll.saat itu garreth 12 tahun, ibunya membawa garreth dan adik2 nya ke irreland meninggalkan ayahnyasebulan after that, ayahnya meninggal krn bertinjudari itu garreth gak pernah balik ke inggris buat mengklaim gelarnyatapi karena harus menikahi meg, mau gak mau garreth harus mengatakan yg sebenarnya.saat itu meg merasa kalo garreth menikahi dia hanya karena keharusan dan bukan cintameg pun merasa kalo dia ke garreth gak cinta..dia gak akan mau menyerahkan hati nya karena takut kecewaso meg sangat kecewa pas hari pernikahannya, after mengucap janji, garreth meninggalkannya.ternyata garreth harus mengurus sesuatu yg berkaitan dengan gelarnya..meg gak tau, dikira nya garreth marah ke dia dan gak mau tinggal buat malam pernikahannyakarena meg udah terlanjur beli gaun tidur baru super tipisakhirnya di pake juga.pas meg lagi duduk menyisir rambutnya.tiba2 garreth datang basah2 an kehijanan.matanya ampir jatuh ngeliat meg pake baju super tipis pdihampiridi peluk dari belakngdi kissudan langsung deh di bawa ke tempat tidur.selanjutnyaaaa. sensor lagiyang pasti walo masing2 ngaku gak cinta tapi semangat banget ya melakukan malam pertamasampe 2 kali pula heheheh.so gimana kelanjutannya siapa yang mencuri coklat2 tersebut apa alasannya kenapa dia mau menjatuhkan garreth kayaknya mesti baca sendiri.yang pasti baca buku ini enak, mengalir dengan lancarsteamy juga.meg suka mencoba berbagai hal baru..gak nolak di suruh macam2 gaya dan inisiatif juga buat melakukannya di lantai hihihi.kepanjangan lagi ripiu nya. p


  5. Ozlem Kahraman Ozlem Kahraman says:

    it is lovely book.l like it.


  6. Jane Stewart Jane Stewart says:

    Plodding Wished it would be over This was a mystery with a little romance It was drawn out and uninteresting.The characters were ok, but the whole package of plot, action and characters was boring Nothing surprised or delighted me Story brief father s wife died and he lives with his daughter Meg He owns a chocolate factory and someone stole gift boxes and money from the factory An Irishman Gareth works in the factory Meg and Gareth seek to solve the mystery, since the guilty person is t Plodding Wished it would be over This was a mystery with a little romance It was drawn out and uninteresting.The characters were ok, but the whole package of plot, action and characters was boring Nothing surprised or delighted me Story brief father s wife died and he lives with his daughter Meg He owns a chocolate factory and someone stole gift boxes and money from the factory An Irishman Gareth works in the factory Meg and Gareth seek to solve the mystery, since the guilty person is trying to frame Gareth Meg has no plans to marry and wants to run the factory after her father dies.DATA Sexual language moderate Number of sex scenes four Setting 1892 London Copyright 2006 Genre historical mystery with some romance


  7. Melody May (What I& Melody May (What I& says:

    Also on two of Ladies Amateur Sleuth Society, in this story we get to know Meg Piddington and how she finds love in Gareth Mandeville At the beginning of the book she gets herself locked in a room with Gareth How scandalous right So, throughout the book Meg is trying to save Gareth from getting fire and not compromise herself in the processes since she is he alibi.Some of the reviews for this book have been they loved it and others didn t I thought it was Also on two of Ladies Amateur Sleuth Society, in this story we get to know Meg Piddington and how she finds love in Gareth Mandeville At the beginning of the book she gets herself locked in a room with Gareth How scandalous right So, throughout the book Meg is trying to save Gareth from getting fire and not compromise herself in the processes since she is he alibi.Some of the reviews for this book have been they loved it and others didn t I thought it was a fun book to read Come on now, there s a chocolate factory involve, who doesn t like chocolate Plus, its fun watching the two characters fight there attraction for one another My friend would consider this brain candy, just entertaining and fluff


  8. Diane Peterson Diane Peterson says:

    3.5 Stars A very enjoyable book Once again, I like DeHart s light style Somehow I didn t connect to these characters as much as in the first book of the series, A Study in Scandal Not great, but worth reading 3.5 Stars A very enjoyable book Once again, I like DeHart s light style Somehow I didn t connect to these characters as much as in the first book of the series, A Study in Scandal Not great, but worth reading


  9. Maggie Hesseling Maggie Hesseling says:

    I really like this series It s like reading Sherlock Holmes and Chitty Chitty Bang Bang all wrapped up in one Great characters and story DeHart always leaves me wantingOver the years I ve read her books and in some cases multiple times with pleasure.


  10. Sally Kinane Sally Kinane says:

    Must be getting older andfussy but I just couldn t get into this book Very slow reading, just couldn t get into it.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *